Üdv a Cocker Rockerek világában!

Wellnes Bruti módra

2011. december 15. - panettone

Ahogy Judit mami válla felett elnéztem a képeket kicsit irigy lettem.

Ugyan ez nem a mi fánk, de mégis...bár ne lennék ilyen butus, mehetnék én is wellnesselni a többiekkel! És láthatnék, karácsonyfát, táppal tömött sorokat a ZooDomban!
 

 

De Judit mami azt mondta tényleg butus vagyok, ha ilyeneken töröm a fejem ugyanis hagytak ott a Jézuskának egy bevásárló kocsit ahova bárki aki arra jár és jószívvel gondol ránk bedobhat mindenféle finomságot

Nekem és csak is kizárólag nekem! Na jó ha már nem korog a pocakom szívesen osztozom a többiekkel...
 

Legyetek jók! Gondoljatok rám és szóljatok mindenknek: aki a Lurdy házban gondoljon a világ leghontalanabb, karácsonytalanabb Brutusára és járuljon hozzá egy kis ajándék táppal , konzervvel  a Jézuska szekréhez, hogy ha ide gurul Szent Este had legyünk mi is boldogságosan büszkék és persze pukkadásig jól lakottak.
 

Üdv minden spani bolondnak
ButusBrutus a zseniális ötletgazda :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cockerrocker.blog.hu/api/trackback/id/tr13465967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása