Üdv a Cocker Rockerek világában!

Akinek nem lesz Karácsony (?)

2011. december 14. - panettone

 Nézz a szemembe, és mondd, hogy nekem nem lesz Karácsonyom!

 

Tudom, hogy azon kedves emberek, akik gondoskodnak rólam, nap mint nap megfeszített szélmalomharcot vívnak azért, hogy megmentsenek egy lelket. Egy lelket, aki ugyanolyan cipőben jár, mint én. Csak hálás lehetek a sorsnak azért, mert nem kell az utcán kóborolnom, éheznem, van fedél a fejem felett, és nem lóg felettem Damoklész kardjaként az altatás.

Nincs viszont egy kis vackom, ahova időnként félrevonulhatok, mert legalább 30-an osztozunk egy-egy kényelmes fekhelyen. Nincs egy olyan kéz, ami CSAK engem simogat. Nincsenek olyan szemek, amelyekbe CSAK én nézhetek bele, és kiolvashatom belőle: "Ne félj, vigyázok Rád!" Szóval nincs gazdám! És minden bizonnyal sem Karácsony fám, sem karácsonyi ajándékom nem lesz, és ami még ennél is fájóbb: nem lesz finom karácsonyi menű sem. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DE! Te talán segíthetsz rajtam!

 

Te talán segíthetsz a saját korlátaidon belül. Példaként néhány ötlet tőlem:

1. Lehetnél például legalább az ideiglenes befogadóm! És akkor Nálad tölteném a Karácsonyt. Vigyáznék a Karácsonyfádra, őrizném az ajándékokat, nehogy ellopja őket valami betolakodó, és megkóstolnám, letesztelném a finom karácsonyi menüdet, mielőtt a vendégek elé teszed. Karácsony után pedig addig maradnék Nálad, amíg el nem jön értem az Igazi! Mert azok a kedves emberek, akik most is gondomat viselik, folyamatosan törekednének ám arra, hogy minél előbb megtaláljam az Álomgazdit. Istenem... De szép álom lenne: Veled tölteni a Szeretet Ünnepét...

 

 2. Megrendelhetnéd a Spánielmentés 2012 naptárát, amiben ÉN is benne vagyok. Ezzel nagyon sokat segítenél ám rajtam és a többi sorstársamon, és csak 1000 Ft adományba kerül. Gondold meg, és ha döntöttél, rendeld meg a spanielmentes@gmail.com címen!

 

 

3. Amikor a saját Kutyádnak vásárolsz élelmet, kérlek, gondolj rám is, akinek ez nem adatik meg! Budapesten, a Lurdy Házban, a Zoodom Állateledel üzletben találsz egy adománygyűjtő ládát. Ha abba beledobsz egy kis jutalomfalatot, vagy tápot, biztos lehetsz benne, hogy megkapom.

DSC02221

4. És nem utolsó sorban, ha a fentiek közül egyiket sem tudod teljesíteni, akkor kérlek, utald el nekem egy kávé árát... Hátha valaki vesz belőle nekem egy finom cupákos karácsonyi csontot.

Unicredit Bank 10918001 - 00000098 - 44870000,
A jogosult neve: Cocker Rocker Egyesület.
Közlemény: karácsony

 

Hálásan köszönöm Neked!

A bejegyzés trackback címe:

https://cockerrocker.blog.hu/api/trackback/id/tr93463677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása