Üdv a Cocker Rockerek világában!

Spánielrajongók és nagyon kreatív életművészek figyelmébe!

2011. szeptember 06. - panettone

Kérlek, engedd meg, hogy bemutatkozzam: Brutus vagyok, de haveroknak, ismerősöknek csak Bruti. Tehát te is nyugodtan szólíts így!  

Brutus.jpg

Egy vagyok a sok közül, akikről a spániel fajtamentés gondoskodik. Már nem emlékszem mióta élek Spanci Mancival és a többiekkel, időnként hallom, hogy „örök darab”! Ilyenkor kihúzom magam, mert tudom, rólam van szó. Bár többen próbálják ezt elérni, nagyon remélem, nem kell majd osztozni a címen.

Itt lakunk:


 

De ne sajnáljatok! Laktunk mi ennél szebb helyeken is, csak mindig mennünk kellett, mert sokan vagyunk! Itt most jó, ugyan kicsit viharvert, de biztonságban vagyunk Spancival, és sokan segítenek abban, hogy itt maradhassunk... és nekünk ez a lényeg.

DSC05772

Mint látjátok, itt elkél a segítség. Ha vendégek jönnek, nem kávét kapnak, hanem gereblyét, partvist és felmosórongyot, de fura mód őket ez nem zavarja. Megnyugtató érzés, hogy ilyen sokan szeretnek minket. De van egy dolog, amiben nem tudnak segíteni, és emiatt nyugtalan az álmunk és keserédes a tápunk. Nagyon sokba kerülünk az értünk aggódóknak. Én ugyan nem szeretem azt, hogy minden évben oltani akarnak és a gyógyszereimről is szívesen lemondok, de nekem könnyű, hiszen örök darab vagyok. Viszont laknak itt mindig újak, akiknek az ellátása lassan a tápunkra megy. Értitek, miért aggódom annyira?

Fogytán a táp és mi egyre többen vagyunk!

 

 

Én személy szerint féltem a pocakomat. És akármennyire is szégyen, de kérlek benneteket, akiben maradt a nagy válságban egy pár forintnyi együttérzés, küldje el nekem. Ha már eddig túléltem, nehogy a korgó gyomrom vigyen a sírba.
 

SSA42178

 

Unicredit Bank 10918001 - 00000098 - 44870000,
A jogosult neve: Cocker Rocker Egyesület.
A közleménybe kérlek, tüntessétek fel: Bruti

 

Nagyon köszönöm Nektek!

Bruti

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cockerrocker.blog.hu/api/trackback/id/tr733207245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása