Üdv a Cocker Rockerek világában!

Heti gazdikereső: Bátor

2015. március 23. - panettone

kepkeret.jpg

A nevem, Bátor és most 7 éves vagyok. Hogy mit követtem el, azt sajnos nem tudom, de előző gazdám kötélhez kötve tartott, hosszú-hosszú időn keresztül. Sokat éheztem és szomjaztam, fáztam vagy éppen majd megfőttem a napon. Aztán hozzám is eljött a Spánielmentés, és megmentettek.

Először azt hittem, újra kifognak kötni, és minden olyan lesz, mint régen. Képzeljétek, hogy meglepődtem, mikor nem így történt! Nem vertek sem kötélre sem láncra, a magam területén szabadon mozoghattam, és tehetem meg most is. Kaptam inni és enni rendesen, és nem kell fáznom vagy éppen megsülnöm. Gondoskodnak rólam.

Persze új barátokra is szert tettem. Az új név, amit megmentőimtől kaptam, bizony sokat segített abban, hogy hinni kezdjek magamban, és abban, hogy én is egy értékes kutya vagyok a Földön. Már van életcélom. Haza akarok menni. Egy olyan házba, egy olyan családhoz, akik szeretnek és megbecsülnek, hogy én is viszont szerethessek és megbecsüljek.

Nem panaszkodhatok, és bár jól érzem magamat a Farmon, még sem az igazi. Családra vágyom. Én, Bátor, aki bátran tűrte sorsát! Szeretnék, én is bátorságot önteni másokba! Ha úgy döntesz, hogy egy bátor, szerető és hűséges kutya hiányzik már csak az életedből, én itt vagyok! Hívd bátran a 30/99 83 947-es telefonszámot, és kérd Bátort!

A bejegyzés trackback címe:

https://cockerrocker.blog.hu/api/trackback/id/tr747298513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása